Verkoopsdirecteurs hebben het goed begrepen, de verkopers moeten aanbellen bij de voordeur van een bedrijf maar ….
de technici die voor onderhoud worden opgeroepen naar een bedrijf in verband met montage of herstelling weten de weg langs de achterdeur
Ze zijn vertrouwd met het bedrijf maar…ze vergeten soms hun belangrijke functie namelijk; een waardige vertegenwoordiger/ambasadeur te zijn voor hun bedrijf.
Het bedrijf komt via uw medewerker binnen en is op dat moment uw ambassadeur. Daar hebben de meeste technici meestal niet veel vorming over gekregen , daarom deze tweedaagse om de aandacht te vestigen op deze heel belangrijke rol die ze voor hun bedrijf kunnen spelen dan ook GOED uit te voeren.
Hoe omgaan met klant die onverwacht boos reageert?
Hoe mogelijke noden vaststellen bij uw klant, waardoor uw klant nog beter zou kunnen worden geholpen?
Hoe beleefd blijven als zich onvoorziene moeilijke toestanden voordoen?
Hoe goede relatie opbouwen zodat ze graag hebben dat die technieker terugkomt?
Op twee dagen worden deze gedragingen ingeoefend,ook door rollenspelen en films, maar vooral door een synthese in de vorm van vuistregeltjes die men voor het binnenstappen nog eens kan bezien op een klein spiekkaartje.
Docent heeft veel positieve reacties gekregen op de meetbare positieve resultaten na deze MMA- cursus!
Kan ook berijfsintern! endus “op-maat” Vraag ons voorstel!
KOSTEN VOOR KMO ;.
KMO’s genieten 40% reductie door onze erkenning KMO-portefeuille Vlaanderen